Sunday, March 27, 2011

Pejabat Idaman...SKYPE

Pagi-pagi Ahad yang agak malas ni apa kata jom kita tengok ruang dalaman pejabat yang boleh buatkan kita rasa cam tak leh tido malam ni sebab rasa tak sabar nak terjah ofis esok pagi. Hehe. Pejabat idaman kali ini adalah milik Skype. Rasanya semua kenal Skype, kan? Pejabat ni digunakan sebagai pusat operasi di bahagian Amerika Utara. Aku tak pasti samada pejabat ni terletak di Palo Alto atau tidak. Tapi yang pasti ruang dalamannya memang akan membuatkan aku tidur kat sini malam-malam. Kalau bulan puasa tu, mesti rasa nak buka puasa kat sini je tiap-tiap malam, pastu lajak dengan solat terawikh terus kat sini. Hehe.

Jangan lupa untuk sertai ER di Facebook :)